ΤΑ ΝΕΑ
29 Μαΐου 1989
Χάρης Καμπουρίδης
Πολυχρωμία
Το χρώμα είναι η βάση της οπτικής πραγματικότητας. Η δυναμή του, η ποικιλία του, η ιεραρχία του σε σχέση με το σχέδιο, πάντα αποτελούν ένα αξιόπιστο δείκτη των ιδεολογικών απαιτήσεων. Ένας ακόμη σημαντικότερος ρόλος όσον αφορά το χρώμα είναι να δείχνει συνήθως ένα στρώμα σχεδίου και της γραμμής, μια δύναμη του συναισθήματος, να δείχνει μια εσκεμμένη πρόθεση. Γιατί ένα τέτοι κριτήριο σε μια τέτοια εποχή; Διότι είναι μια εποχή ιδεολογικής ρευστότητας στην οποία εικονικά συνθήματα μπορούν να κατατεθούν.
Ο Γεώργιος Καζαζής “Μέδουσα Αίθουσα Τέχνης”, είναι ‘χρωματικά’ ευνοημένος εδώ και πολύ καιρό στις μεγάλες επιφάνειες. Χωρίς καμία αμφιβολία, έχει αποκτήσει ένα κατάλληλο, ονειρικό χρώμα, το οποίο είναι πιο αξιόπιστο και πιο προσωπικό ανάμεσα στους νέους ζωγράφους οι οποίοι αφιερώθηκαν σε αυτό, κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών. Ωστόσο, σε αυτή την προβολή, ορισμένες ψυχικές καταπονήσεις ( γραμμικές τομές, κτλ.) προσανατολίζουν ένα κομμάτι της δουλειά του προς τις πιο χαρακτηριστικές λύσεις (A. Kicjer). Για ποιο λόγο δεν επιμένουμε σε έργα όπως “Πετώντας με τη μηχανή του χρόνου”;